آرمینآرمین، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره
محمدمحمد، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

لحظات شیرین زندگی مامان و بابا با آرمین جووووووووووووون،

الان آرمین و محمد 9 و هفت ساله هستند و بعد گذشت هست سال دوباره برگشتم... تا عکس های شما دوتا رو بذارم اینجا

بعد از 8 سال برگشتم

1401/8/5 2:50
نویسنده : بابا،مامان
74 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرای من 

آرمین و محمد عزیزم 

الان 8 سال از داشتن این وبلاگ گذشته و من دوباره اینحا برگشتم تا براتون بنویسم. فقط برای شما دوتا ...

الان 27.10.2022 در آلمان هستم. شما دوتا خوابید محمد کلاس اول مدرسه لورزنبرگ میری و آرمین شما هم کلاس سوم ...

لحظات عجیب و عریبی طی کردم با شما بخصوص این دوسال که به آلمان مهاجرت کردیم. آرمین خان شما بسیار شیطون هستی و خیلی وراج و پر حرف و .... خلاصه دهنمو سرویس کردی و محمدی تو اروم فقظ بسکویت و یوتیوب دیگه چهار ساعت هم سرتو برنمیداری. عزیزانم من الان شاید خیلی احساسات درستی نداشته باشم چون فشار زیادی روم هست ولی دوست دارم تمام تلاشم بکنم خواهش میکنم بزرگ بشید خوشحال باشید از رفتار های پرخاشکرانه من الان چیزی به دل نگیرید هر چند خیلی سعی میکنم خودمو کنترل کنم ولی دیکه عصبی میشم کلی مسوایت روی دوشم هست. عکسای فشنگنون میذارم اینحا تا گم نشه 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)