آرمینآرمین، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره
محمدمحمد، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

لحظات شیرین زندگی مامان و بابا با آرمین جووووووووووووون،

الان آرمین و محمد 9 و هفت ساله هستند و بعد گذشت هست سال دوباره برگشتم... تا عکس های شما دوتا رو بذارم اینجا

تاریخ" مهم آرمین"تا تا کردن آرمین

1393/2/11 12:35
نویسنده : بابا،مامان
148 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدای خوب و مهربون

خدا جون نمی دونم چطور ازت تشکر کنم که یک فرشته واقعا نازنین بهم دادی اینقدر برایم شیرین است که عسل تر از شیرینت ترین شهد هاس........

خدا ازت ممنونم که فرصت مادر شدن بهم دادی و بهم این حس زیبا واقعا با کلمات نمیشه توصیفش کرد

آرمین تو یک آب خنکی در گرمای طاقت فرسا این آفتاب سوزان

تو یک سارتین آپ ِ منیگی..........................آرمین

 

 

یک پسر خوشگل برای من یک دنیا َادی آورده

وقتی میرم بیرون از خونه ولی قلبم رو توی خونه میزارم تو برای من یک پاکی هستی

بزرگ میشی این رو میخونی شاید یک روز من نباشم ولی پسرم ای نازنیترین عضو بدن من

همه دنیایی منی پیرم آرمین جان

حالااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

نوبیت هم باشه نوبیت یک تاریخ قشنگ دیگه است(ده اردیبهشت 1393)

دیروز آرمین برای اولین بار دست کرد تو جیب بابائی هرچی بود بیرون کشید و انداخت رو زمین پول موبایل و....

تا تا کردن آرمین6 اردیبهشت هم که شروع به تاتا کردی

امروز که 11 اردیبهشته تو تا 6 قدم میزنی بعد تالاپ میفتی واااااااااااااااااااااااااااااااایبخورم این ناز آؤِ رو وایی مامان خیلی نازی

هر چی داری بزرگتر میشی نازتر و تازتر میشی؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)