آرمینآرمین، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره
محمدمحمد، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

لحظات شیرین زندگی مامان و بابا با آرمین جووووووووووووون،

الان آرمین و محمد 9 و هفت ساله هستند و بعد گذشت هست سال دوباره برگشتم... تا عکس های شما دوتا رو بذارم اینجا

آرمین در حال غذا خوردن

1392/12/24 11:22
نویسنده : بابا،مامان
309 بازدید
اشتراک گذاری

 

شلام

مامان خوفی گلی واای پسرم خوبی نفس مامان دلم الان داری غذا میخوزی با دل و جان وااااااای که چقد نازی

مامان خوشمزه اس بازم میخام ............@@@@@@@@@@@ چلا اینقد کم گذاشتی فک کردی من بجه ام مامان من بوجولگ شدمگاوچرانماچ خودم دذا میخورم

جان

قلبهورا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

lمامانی
26 اسفند 92 11:58
سلام پسرم وااای که جقدر دلم واست تنگ شده از صب که ندیدمت نفسیییییییییییی خیلی دوست دارم بیشتر از بیشترررررررررررررررررررررر